Post by plugoxwermebes on Mar 8, 2022 6:10:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Worms 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Worms 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Worms 3 2022 version ▞▞▞
Jag gillar att spela Worms men någonsin känt att jag först fick det att jag inte kunde öppna butiken när jag tryckte på kundvagnen i menyn!
Ny uppdatering håller spelet fast på startskärmen.
Kul som på PC! Men hur inaktiverar jag repriserna?
Har inte fungerat sedan senaste uppdateringen...
Jag tycker det är roligt men ändå tråkigt
Betala för en app som inte loggar in. Inte direkt bra praxis. Men spelet överlag är bra och vad du kan förvänta dig
Varför inga samtidiga multiplayer-hackar?
Jag har försökt köpa det här spelet medan det är till rea men det står hela tiden "Error: Transaction Declined" Jag försökte också köpa ett av dina andra spel och det står också Transaction Declined. Det här transaktionsproblemet är bara med dina appar. Jag kan fortfarande köpa andra appar i Google Play Store. Vänligen åtgärda det här problemet. Tack!
Växte upp med att spela det här spelet och var glada över att se det på mobilen. Till och med betalt för att spela det. Spelade i ungefär en timme och nu stängs det av varje gång jag försöker spela. Vänligen åtgärda det här problemet.
Bästa spelet någonsin
Fruktansvärda kontroller. Totalt skräp, inget som de gamla konsol/datorversionerna.
När jag spelar spelet kan jag inte gå med på servern
Jag har laddat ner den och när jag öppnade den står det "Nedladdningen misslyckades eftersom resurserna inte kunde hittas" :/
Så det fungerar utmärkt förutom kampanjen. Uppdragen misslyckas antingen automatiskt varje gång eller så fungerar ingen av ingångarna på skärmen. Jag är säker på att det beror på min telefon eller något.Kommer säkert att lappas snart, bra jobbat.
Appen började krascha nyligen. Det blev ingen uppdatering. Jag spelade kampanj och vid ett tillfälle när jag låste telefonen i en minut och kom tillbaka till spelet efteråt, kraschade spelet.Så jag försökte starta den igen, men nu kraschar den direkt efter att Worms 3-titeln dyker upp. Jag är ganska säker på att det skulle fixas genom att ta bort appdata, men det skulle innebära att börja från början...
Precis så häftigt som jag mindes. Jag minns att jag spelade dessa spel på Windows i början av 2000-talet. Jag är glad att de är tillbaka
Var är nummer 37 efter 36 kampanjläge det slutar
Om någon sa till mig, "Utveckla en uppföljare till Worms 2, men gör den trög, buggig och sämre på alla möjliga sätt, samt knappt spelbar, och få den att kosta nästan $6," och jag försökte verkligen göra det händer exakt som beskrivet, jag skulle inte kunna uppnå ett så dåligt resultat. Slösa inte dina pengar. Om du vill ha ett Worms-spel på din telefon, skaffa bara Worms 2. Dess bildförhållande är inte optimerat, så det klämmer och sträcker sig, men det är bättre än så här på alla möjliga sätt.
det frös och när jag lämnar det, dos ingenting annat än att göra det krigande och jag önskar att graven fungerade för att jag kastar en bom det är en liten bit av flore och min bom kommer tillbaka och dödar mig men annat än det där gallerspelet
Bästa maskarspelet gjort på Android inklusive Worms 4, bästa kontrollerna helt klart, smidigt spel för mig
Worms 3 Аркадни winy
Worms 3 Arkaadmängud pwv
Det är ok
Det påminner mig om Worms World Party, förutom att det saknar några av de bästa vapnen från WWP. Var är fårstrejken, mattbomben och superbananen? Kortgrejen är ganska cool, men jag saknar verktygslådor som ger dig saker som låg tyngdkraft och dubbel skada. Dessutom är onlinesynkroniseringen skit.Det tappar dina framsteg, ger inga tillförlitliga aviseringar, kräver att du manuellt åsidosätter information eller väljer att inte göra det... och hur som helst synkroniseras inte dina onlinespel och går så småningom vilse.
Worms 3 आर्केड गेम xpye
Riktigt bra men det slutar bara fungera efter varannan öppning av appen och sedan behöver den installeras om och det borde inte finnas det systemet du kan ha många matcher samtidigt på grund av detta system är motståndare fortfarande AFK även i flera dagar så de borde göra dig kan bara vara på en match och "lämna" betyder "medge" som i klassiska maskar
Det är okej
Ett av mina favoritspel! Fungerar som beskrivet! Jag skulle vilja ha flerspelarläge i realtid, inte bara rundbaserat läge.
Kanji Quest - study for JLPT in a fun Kanji Game ! Eğitici nma
Mycket roligt. Kontrollerna fungerar bra
Bra spel. Men ibland hörs inget ljud eller så blir ljudet vitt brus. Använder Nexus 4 på Lollipop 5.1.
Bra
Fattar inte spelet jag ber dig, matchmaking tar timmar och spelet är tråkigt, titta på spelet så ser du hur dåligt det är.
Konceptet med att turas om och bli meddelad när du är offline är trevlig. Det borde dock finnas ett sätt att hålla spelet igång live. Folk verkar missbruka det faktum att det inte finns någon tidsgräns. Om du vinner tar de helt enkelt aldrig en tur till. Du rensar spelet (efter flera dagars väntan) din lista och förlorar via förverkad. Körs på Samsung Galaxy Note 3
Dessa kontroller är löjliga.
Det är Android-versionen av maskar du kan förvänta dig, mystifierande bakgrunder, enkel terräng och klassiska explosiva skador du minns från dess föregångare. Det är beroendeframkallande som fan och en välkommen lättnad från några av dessa spel som försöker göra för mycket och ta alla dina pengar.
Det är ok
Så fort jag kom förbi kapitel 1 i kampanjen slutade den att fungera, jag tog bort appen och installerade om den tog bort alla mina framsteg och när jag kom till samma plats hände felet igen.
Spelet är roligt. tog tillbaka den gamla maskarkänslan. Single player är lite kort och bristfällig och multiplayer har enorma problem. 75 % av spelen kan jag inte slutföra eftersom det står korrupta data. Jag har bara lyckats avsluta några få matcher och det verkar som om spelet var ett slöseri med tid.
Det går inte att justera skärmen fullt ut, speciellt för de karaktärerna i hörnen eller låga platser på skärmen. Av någon anledning att få masken att hoppa är en prövning också att avfyra vilket vapen som helst. Ibland tar det tre försök att få igång det... Min telefonskärm är oklanderlig och ändå verkar den inte fungera med det här spelet
Fungerade i ungefär en timme, kraschade sedan och fortsatte att krascha varje gång jag slog på den. Spelet är riktigt roligt när det fungerar, så jag kommer att byta till 5 stjärnor efter att problemet är åtgärdat, tills dess, bara 1 stjärna. Jag tycker att det är riktigt irriterande att ett spel som jag har betalat för inte fungerar. Försökte installera om det, men det löste sig inte.
Var bra de första dagarna men vägrar nu öppna. Stall på "start"-skärmen måste sedan tvinga stänga. Skulle hellre få tillbaka mina pengar om det är så här det ska bli.
Kan du snälla lägga till fler kartor 😀
Fantastiskt spel, älskar det. Om jag spelar det ett tag så är det bra. Nästa dag försöker jag starta appen och den säger att den kraschade. Jag startar om min telefon och trycker på ikonen för att starta appen och den säger att den inte är installerad! 4:e gången jag laddar ner det nu!!!! Fixa det!!!!Behöll samma anda och roliga som de tidigare Worms-spelen, men har fruktansvärda problem med ONLINE-spelen och datasynkronisering. Spelturerna fastnar, förlorade massor av lokala spel och för många buggar för ett betalt spel.
Den svåraste prestationen är priset "Vinn 5 rankade matcher", eftersom ingen kommer att avsluta en match. Allvarligt talat, av 20 spel var det bara ungefär en fjärdedel av dem som blev klara. Det finns också ett fusk som låter dig ta din tur igen utan ett jokerkort... Jag kommer inte att dela det, men det är inte svårt att lista ut.
Worms 3 Árkádjátékok gvrd
Kräver tillgång till telefonkontakter för att kunna spela.
Kraschar nonstop. Jag kunde spela i några timmar, men spelet började plötsligt krascha som en galning. Att ta bort och installera om fixar det tillfälligt ibland. Enorm smärta om du vill spela (galaxy s10 ). Annars är det kul. Kortsystemet verkar intressant, men fick inte en bra chans att prova det. Synd, spel bra men det är bokstavligen ospelbart
på pass n play ignorerar den dina färgval och låser dig till att använda antingen blått eller rött, vilket leder till mycket förvirring när du spelar med 3 personer. Jag föreställer mig att det är därför flera färger utanför rött och blått också saknas i kampanjen? det skulle alltid få mig att tro att AI bara var turbo dum när blå attackerade blå men sedan insåg jag att även om det finns 2 AI-team är de båda blå, vilket gör det svårt att lägga strategier
bra spel som jag fortfarande tycker om år senare. Worms (spelar ingen roll vilken) är en tidlös klassiker
Det fungerar, men det går inte att ansluta till Google-kontot så framsteg är inte tillgängligt på...
Jag tycker att touchkontrollerna är ganska klumpiga och svåra att leka med. Stöd för Moga-spelkontroller skulle vara riktigt bra.